Friday, January 28, 2011

Padan Muke Dieorang hari Ni !

Haha ... Semalam ta update , b'coz bz sgt ..... Alien-alien ni mmg kene je la dgn aku harini , sbb ayah die ta de .... klu da mls , sape pun ta ske kan .... Dduk rmh ni ala-ala raja n permaisuri ..... makan nk dihidang , baju nk dibasuh , kasut nak disusunkan , kalau bole makan pun nk kene suap ..... Hurmm .... Aku ni bak dayang-dayang dekat dalam istana tu .... Tapi dayang dlm istana tu semua bergaji , kaya , aku ? Papa kedana ..... Dengan muke ta bersalah dieorg uh buat aku ni mmg rse nk bunuh je dieorg tu sume .....( Alien yg 2 ekor tu )

Bab makan dieorang ni tanpa segan silu bole terus dduk kat meja makan , tp bile bab menolong kalau bole lari 1000m dieorang da lari da .... Dieorang ni sume , ibarat lembu ! Lembu tu bile kte tarik baru nk jalan , mcm dieorang ni , kalau ta disuruh , duduk je cm org bodoh , gigit kuku , main2 dgn kuku ... That's such a stupid things rite ! Blady idiot !

Korang , aku ni ptut nye klu keje gaji da bnyk da , ni kene dduk rumah , basuh bju alien2 tu , masak kan alien2 yang tataw malu tu n macam2 lg la .... dala keje2 rumah ni sume aku wat .... dieorang uh wat ape ? Goyang kaki ngan isi perut je ......

2 comments:

  1. oi sapa alien tuh
    tunjuk kt aku

    ReplyDelete
  2. apa lah ko ni alien alien ,, ko ni tipah pon sama juga the bigess alienn

    ReplyDelete